Promenad i kylan

Jag promenerade till kiropraktikern idag, han håller till ute på Frösön så de är inte så långt att gå från centrala stan, utan jag tog en promenad ner genom Badhusparken och över bron till Frösön.
....och naturligtvis så var kameran med :-)

De första kortet är taget precis när man kommer ner till Badhusparken och man ser slalombacken på Frösön i bakgrunden. Den stora tallen är full med stora röda klockor.

image219

image220


Tog en bild på de omstridda fåglarna också....Fåglarnas vänner vill att kommunen ska hålla en vak öppen i Storsjön så fåglarna har nånstans att hålla till, så har man gjort i många år nu, men kommunen anser inte att man har pengar till de + att fåglarna måste matas också.
Många fåglar är de och ändå har jag inte fått med alla....

image221


De var ett tag sen jag och barna var här och spelade en runda...

image222


En bild på slalombacken.....och Nej jag åker inte slalom fast vi har en backe nästan mitt i stan, och fast de är så nära till Åre...Nej, nej och åter nej....

image223


Och till sist en bild på en jätte fin staty som står i Badhusparken, "Far och son" tror jag den heter.

image224


Hur de gick hos kiropraktikern???
Jätte bra, och jag hoppas han får till min framåtlutande höft, för de är tydligen den som spökar, som gör att jag varken kan ligga på mage eller platt på rygg längre utan att hela jag låser mej...precis som min kompis trodde...ja, ja, baskade Besserwisser!!...*S*
Iallafall är de här ett av de absolut vanligaste felet som folk har på sin rygg....de är nån av höfterna som trasslar...så man var inte unik där heller...*S*

Många kramar till er alla. :-)

Kommentarer
Postat av: sanna panna

men va faaan jaha nu måste ju jag gå med då???
KIRRROOOOOPRAKTIKEEEERN...
HÖFTER RYGG bhaaa....

fina bilder du? sover du med din diggi? hahahah

kram

Postat av: Peter

Härliga bilder! Tänk lite sol och gnistrande frost på det där!

Hoppas höften har hamnat hos hjälpande händer,
hans helande händelser har härligt höjt hennes humör, hållning
ho ho häpp häpp!

2007-12-12 @ 12:22:11
URL: http://janjamts.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback