Snart nytt år...

...och jag har suttit och läst vad jag skrev för precis ett år sen....och jag kan inte fatta att de har gått ett helt år sen jag skrev de där, när jag läser de nu så känns de som igår att jag skrev de.

Och jösses va mycket som hänt de här året, jag måste nog sätta mej och läsa igenom min blogg nån dag, men som sagt de har hänt en hel del... de fixade sej med lägenhet alldeles före årsskiftet, vi blev med både fiskar och Pytte, de har varit en hel del dansande, bla Malungsveckan (den ska jag på igen) och när vi var där kom Daniel och bjöd på en MC-tur, e man inte lättlurad så säg??... ;-)

Min lilla "Groda", min son alltså, har börjat skolan, så han är inte så liten han heller längre, så nu har de varit utflykter, friluftsdagar, luciafirande, låneböcker, läxor. gymnastikpåsar och fruktstunder. :-)
Och föräldramöten och utvecklingssamtal....
och allt x2 :-)

Sen har de varit oro och sorg, när min farfar blev sjuk och efter ett tag dog, men också glädje att träffa släktingar jag aldrig träffat förut, och få så bra kontakt med flera av dom.

Vi blev med gård, och i och med de kom en massa beslut som skulle tas, och en förbaskad massa som ska göras.....vi tar nya tag till våren :-)

Nya vänner har kommit in i mitt liv, en del av dom har blivit närmare vänner än andra, och nya bekatskaper har man ju också gjort.
Nya bekantskaper på jobbet, som jag inte ens sett en del av dom, men en del av dom får mej att skratta på nätterna och då går de ju så mycket lättare att jobba. :-)

Ja, året har varit fullt av händelser, glädje och sorg, precis som de ska vara antar jag, och nu ser jag fram emot de nya året, och vad de ska föra med sej, de är väl bara att ta en dag i taget och se var man hamnar.

Och nu kommer snart årets stora fråga......Ska man ge nått nyårslöfte???
Och svaret på den frågan får jag återkomma med :-)

Men nog ska jag se till att 2008 blir de bästa året hittills....för de är väl så man ska göra :-)

Såg förresten att mina gråa hårstrån ökat i antal, dom rackarna...*S*

...och nu ska jag be att få citera mej själv....
som jag skrev för exakt 1 år sen...

"Så nu önskar jag er alla
Ett riktigt Gott Nytt År!!
Å ta vara på de året....ta vara på varje dag.....
öppna famnen för nya vänner.....chansa.....
och LEV!!"

Kommentarer
Postat av: Doris

Hoppas att du och de dina får ett jättebra år..
Lev som du lär..Kram

2007-12-31 @ 00:01:48
Postat av: kvigan

gratulerar i massor
tjusut värre*ler*

å gott gammalt å gott nytt
eller hur de va*skrattar*
ha de gott

Postat av: Jannike

En god fortsättning önskar jag dig!! Kanske stöter vi på varann "på riktigt" nån dag!!

Kram från Jannike

2008-01-01 @ 15:01:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback