Snart, snart...

...snart, snart ska jag blogga igen på riktigt, men de har varit mycket nu.....jul med en massa stök, fulla lägenheten med folk, middagsgäster och ute och rännt själva......och idag åkte Daniel hem.....:-(
och om en timme och en kvart går jag på mitt 3 nätters pass....
men snart ska de bli blogg igen.... :-)

Men hörrni....jag tror jag måste göra som Raskan......be om nån liten kommentar av er som läser....för de vore kul att se vilka ni är...och de är inte så svårt.....strax under mitt inlägg finns de lite text i RÖTT och där står de "kommentarer"....tryck där och VIPS....så kan ni skriva.....bara ett litet hej eller så....men gärna med namn så jag vet vem ni är, eller nån annan liten ledtråd.... :-)

Så där ja....då finns de väl ingen återvändo....."hej hå, hej hå, jag upp till jobbet gå, trallalalala, trallalalala, hej hå, hej hå"


Kommentarer
Postat av: Doris

Hej!
Kul att du e tebax..Har saknat dig och dina bilder..Bla..
God fortsättning och ha en bra natt..

2007-12-28 @ 21:32:39
Postat av: carina

Hallå vännen får väl göra ett tass då. ha en bra helg.Kramizz

2007-12-28 @ 21:40:25
Postat av: Kent

Hej!
Både Emil o Amanda hostar....du får nog ställa in resan till Dalarna......synd va!!!!!
:)

2007-12-29 @ 12:30:36
Postat av: sanna panna

vaddå kommentera ska ja skriva i samma blogg då hela tiden eftersom du bloggar så sällan hahahahahahahahaha.....typ en var 14:e dag hur kul e de då??....groda....halka på du


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback