Tips från coachen :-)

Jag har hört glunkas att de är några bekanta som ska åka Kortvasan, så jag tänkte i min vänlighet hjälpa till lite....
Nej inte med själva åkningen eller vilken valla som ska användas, nej jag ställer upp med en bild på målet...
så håll till godo :-)

image209

Tänkte att de kanske underlättar att veta hur själva målet ser ut, då vet ni ju när ni är framme och ska lägga in spurten. Nu är visserligen bilden tagen väldigt tidigt på morgonen så jag antar att ni har lite mera dagsljus när ni kommer till Mora, men som sagt, en liten vink om hur de ser ut iallafall är väl int.................nej men vänta nu!!!!
OJojoj.....nu skäms jag ordentligt.....jag har ju tagit bilden från fel sida av målet.....de här blir ju alldeles fel, så här ser de ju inte ut från de håll ni kommer.....
Vänta............

image210

Puh!!....så här ser upploppsrakan ut.....nu så är allt återställt....strunta i den andra bilden... :-)

Och nånstans efter den här rakan funderar jag på att stå och hejja....och då kommer vi osökt in på problemet med kransen.... jag vet fortfarande bara hur en av er ser ut, så de blir ju hon som får kransen då.....OM nån av er andra, mot för modan, skulle vilja lägga in en protest så säger jag bara.....
Visa upp er då!!! :-)

Kram....
och Lycka till med förberedelserna :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback