Dans...

Igår kväll var jag på dans, å de är såna kvällar som igår som man undrar varför man inte går på dans oftare?
De var en helt superduper rolig kväll, de var, i mina ögon sett, Sveriges bästa dansband som spelade, Zlips, ja jag vet inte riktigt hur jag ska lovorda dom utan att de känns töntigt, dom är bara så BÄST!!
Och deras sångerska, jag ÄLSKAR henne!!
Ja missförstå mej rätt nu, hon sjunger helt suveränt, med utstrålning som får vem som helst att smälta. och inte nog med de, hon är en underbar människa också, så varm....ja, som sagt, va säger man utan att de blir töntigt?.... :-)

Nåväl, jag åkte dit tillsammans med en kille som jag brukar dansa med på buggen, jag ringde upp han och fråga om han skulle iväg, roligare att åka tillsammans än att sitta och åka dom milen i varsin bil, och så mycket mera ekonomiskt också :-)
De var inte jätte mycket folk där, men de var precis rätt människor, jag dansade hela kvällen, alla danser utom en var jag på dansgolvet, ömsom buggade och ömsom kramades, de här är livet de!! :-)
Så igår fick jag en rejäl dos av Oxytocin :-)

Idag ska jag överaska mina barn med att hämta hem en hamster som jag köpt igår, jag har funderat ett tag på om jag skulle köpa nått litet djur till mej och mina barn, och igår dök de upp en hamster på Blocket, och jag slog till, men barna vet inget än. Jag fick aldrig nått djur när jag var liten, men nu är jag ju nog gammal att bestämma själv :-)

Kramis till er

Kommentarer
Postat av: sannapanna

klart dom ska ha nått djur mmmm hamster kanske e lite tråkiga iof om ja får tycka till
sover på dagarna o vaken på nätterna..
hoppas den är snäller (dom kan ju bitas så illa)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback