Exet

Tisdagkväll och mina barn har kommit hit idag, de är dags för mamma vecka, eller i vårt fall, 1,5 vecka :-)

Jag har jobbat extra några timmar idag, mellan 7-12, de är alldeles lagom för en som inte är van att jobba dagar utan smyger omkring på nätterna.....eller smyger och smyger....vet nu hur bra stereon är i våran jobbarbil??....ibland glömmer jag bort mej och "poppar" högt när jag svänger in på nån gård, undras vad folk skulle tänka om dom såg hemtjänstbilen när dom tittar ut och tror de är värsta raggarbilen som kommer?

Några ord om mitt ex måste jag ju ta, de var ju så längesen nu.....han gav mej lite panik för nån dag sen, eller lite vet jag inte.....Dan efter att jag och barna varit dit och hälsat på så ringde han och fråga om jag ville komma över, han ville bjuda på middag.....jag fick panik och börja svamla nått om att barna skulle äta hos mej innan jag skjutsade dom till sin pappa, vilket i och för sej var helt sant, men de lät nog inte så på mitt surr. Sen i söndags så ringde han och fråga om jag ville gå på bio med han!!...Eeeh?... panik igen...och svammel....men till slut fick jag fram att jag inte ville gå på bio med han så länge jag inte var säker på att han inte ville nått mer än så.
Då fråga han mej om jag inte ångrade mej?
Eeeh igen??.....Näe, de gör jag inte, efter alla hårda ord och skrik och bråk....nope, ångrar de inte alls!!!
De jag kanska kan ångra är att vi inte gjorde nått åt de här förra våren när vi började prata om separation, antingen skulle vi ha sökt hjälp eller så skulle vi ha separerat då.....för då hade vi kanske inte behövt bli så ovänner som vi hann bli nu....
MEN, nu är de gjort och jag vill inte ha nått förhållande med han....så är de bara!

Kjamen

Kommentarer
Postat av: Anonym

han ska bara ha sex du vet först bio o sen sex eller varför inte sex i biosalongen de ultimata stället hahahahaha...nej för fan håll dej hemma med ongan kram you now who haha

2007-02-20 @ 23:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback