Frågesport

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
"Jag jobbar extra under jullovet och"  dotterns lånebok "LasseMajas detektivbyrå"

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Stegen på loftsängen

3. Vad var det senaste du såg på tv?
Sex and the city......kom inte upp från golvet efter Navy CIS

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
pompidom....18.32

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Nanne Grönwall.....Tack Sanna! :-)

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
för några timmar sen, var ner på fastighetsförmedlingen och fixade mej en parkeringsplats

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
Sannas blogg, de var ju där jag hittade den här...

8. Vad har du på dig?
Slitna, tom trasiga grå joggingbyxor, och en randig top......

9. Drömde du något inatt? I så fall - vad?
ojoj.....jag drömde om en karl som jag brukar dansa med, kan säga att han var en jäkel på att kyssas.... :-)och knäppa Marie var ju tvungen att skicka ett SMS och tala om de för han....:-)....på riktigt alltså....

10. När skrattade du senast?
pratade med en kille på NK och jag skrattade gott när han skrev att han kunde tänka sej att komma hit och fika med mej nästa månad nån gång.....han bor typ 35 mil bort....och har nog inte bott i sverige så länge med tanke på hur stor koll han hade...

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
sitter i barnas rum så de är sänglampor med Nalle Puh på, en anslagstavla med en massa teckningar, sen är de inte så mycket mera.

12. Har du sett något konstigt på sistone?
inte vad jag kommer på :-)

13. Vad tycker du om den här utmaningen?
Gillar sånt här :-)

14. Vilken var den senaste filmen du såg?
hmm?....den var svår.....tror de var en skräckfilm, nått med vampyrer....inte bra alls...

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Okej, nu menar ni sedan allt sånt där som man MÅSTE göra är gjort.....betala skulder, spara pengar till barna och sånt.....köpa?  tror jag skulle vilja ha en stuga i fjällen nånstans, men inte där alla andra har stuga...utan nånstans utan grannar....och såklart en soffa....har ju ingen än...*S*

16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
De är mycket folk i största allmänhet inte vet om mej, men mina nära och kära vet ju allt!!

17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
Att alla barn skulle få de bra, med mat, vatten, kärlek och trygghet.

18. Tycker du om att dansa?
Älskar att dansa!!

19. George Bush?
usch.....måste jag säga mer?

20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
har en Amanda, förslag fanns på Matilda och Linnea också, men vi föll för Amanda
och har en Emil.....fanns inga andra förslag

22. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?
tror inte de, jag är hemmakär, och hemma är i Sverige och Jämtland

23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
"Äntligen!...nu ska de bli mycket skratt här uppe också!"

24. Vilka fyra personer vill du ska svara på de här frågorna?

Sannas svar har jag redan sett :-)
Sen hoppas jag några av mina andra trogna läsare kan svara, fast dom har ingen egen blogg så jag hoppas svar kommer via mail där :-)


Kommentarer
Postat av: sanna

hahahahahaha japp...måste ju svara på alla frågor ju...:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback