Hopp och skutt.....

Tänk va musik kan göra en glad, nu poppar jag Nanne Grönwall på högsta volym, eller nåja nästan, vill ju inte skrämma grannarna, fast jag såg igår att dom under håller på att flytta, men de kan ju inte vara mitt fel ;-)
Iallafall så är jag glad att de inte är så mycket insyn i min lägenhet, men tanke på att jag INTE kan stå still när jag hör bra och dansvänlig musik, och i mina öron är nästan alla musik dansvänlig. Så jag har "skuttat" runt på vardagsrumsgolvet och svängt mina lurviga, de är så härligt att röra på sej till musik, de bara spritter i kroppen :-)

Har faktiskt kollat på Melodifestivalen båda lördagarna när de varit, och jag kom på mej själv att när låtar är glada och dansvänliga så blir de direkt favoriter, Anna Book var en sån, och The Ark bara älskade jag!!, den låten hoppas jag dyker upp på danserna framöver :-)

Idag borde jag göra nått åt mitt ganska så stökiga hem, är ju ledig så de är väl då man ska passa på, men samtidigt så har jag ju dagarna på mej när jag jobbar också, så "Varför göra de idag som jag kan skjuta upp till i morgon?" ;-)
Näpp, ska åka och köpa mej lite blomjord och lite krukor, har lite blommor som skulle behöva lite ny jord, och en del blomskott som ska sättas, och så ska jag åka ner på stan en sväng, och så ska jag göra ett "hembesök" hos Sanna :-)
Ja kors i taket, ska vara lite social också....;-)

Kramen

Kommentarer
Postat av: sanna

ja de gör du rätt i....weee

Postat av: Peter

Önskar dig en trevlig helg!
Alltid skoj att kika in och läsa din blogg *ler*

2007-02-16 @ 10:45:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback