Pytte

Ja nu har Pytte flyttat in, och de verkar som om hon trivs bra redan, vi hämtade henne igår eftermiddag och jag trodde att hon kanske skulle gömma sej i sitt lilla hus hela kvällen igår, men icke....hon har sprungit järnet i sitt hjul i natt, och så lägger hon sej platt och vilar i detsamma, och sen kör hon igång igen.
De är så en annan blir alldeles trött.
Hon bor i dotterns rum på prov än så länge, ja de är inte de att jag inte tror att Pytte kan sköta sej, men frågan var om dottern kunde sova när Pytta motionerar på natten, å de verkar ha funkat bra, så hon får bo kvar i de rummet.
Och nu har hon gömt sej i huset, hon ska väl ha sin skönhetssömn hon också :-)

Iallafall så måste jag säga att hon är för himla söt de lilla livet, jag blev förälskad direkt när jag såg henne, och så är hon så tuff, hon kom fram och nosade direkt, ingen blyg liten dam de här inte. :-)
Så vi kommer nog att trivas ihop.
Och nej.....hon bits inte :-)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback