Soffa och säng

Japp, tänka sej, nu börjar lägenheten likna ett hem, jag har fått mej en soffa och en säng.....ja precis, fått...de är helt perfekt!!...De är underbart med vänner som har saker dom inte behöver och som gärna skänker dom till mej :-)

Så i morgon ska här städas och möbleras om lite, och så ska vi se om sonen vill flytta in i eget rum: Dom delar rum nu barnen för jag har sovit i rummet som ska bli sonens, men nu när jag fått sängen så ska jag göra iordning mitt gamla sovrum och flytta in dit, och sonen ska få sitt rum och dottern får bo kvar....låter de komplicerat?.....är ganska enkelt, de är väl bara jag som surrar till de, som vanligt...*S*

Nåja, städ och ommöblering.....ska kanske åka ner på stan och köpa en fönsterlampa till sonen också, han vill gärna ha en lampa tänd på natten när han sover, och jag har sett en som jag tänkte köpa till han. Det är ganska kul att jobba på natten, för man ser mycket fint i fönstren, men också en del saker som inte är lika vackra, men iallafall så har jag sett den här blå fönsterlampan i ett fönster där jag åker förbi varje natt, och tänkt att den passar i sonens rum.

De är så härligt när man börjar få lite ordning i lägenheten, de blir mer och mer MITT hem, och jag trivs bättre och bättre, de är en underbar känsla :-)

Kramas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback