Vänner....

Sitter och surrar lite med 2 personer på MSN och kom att tänka på de jag skrev för längesen om vänner, att man kan hitta riktigt goa vänner på de mest konstiga ställen, om man bara vågar chansa och stå med öppna armar, eller hur jag nu uttryckte de :-)

Iallafall så pratar jag med en man, Per, han är väl runt 55 år tror jag, kommer inte ihåg på vilken sida vi träffades....jo nu vet jag, jag frågade han...*S*...vi träffades på Vilda Webben för ungefär 4 år sen.....och vi pratade jätte mycket, jag skulle skilja mej då och hade de jobbigt i största allmänhet, med de och med affären, och Per vart ett stort stöd för mej. Han fick veta precis allt om mej, och han tröstade mej och brydde sej om mej, och de har han fortsatt att göra i alla år efter de. Visst vi pratar inte lika mycket nuförtiden, men när vi pratar är de som om vi inte haft nått uppehåll... :-)
Han är en riktig vän!

Den andra jag pratar med just nu är en kille som bor här i stan, han är 28 år, och verkar jätte rar. Vi har pratat mycket, men inte länge, bara några dagar faktiskt, men på nått underligt sätt har vi "hittat" varann, han har jag hittat på en sida som man kanske inte ska erkänna att man finns med på, men de är en sexkontakt sida....jo, jo minsann.....*S*....
Lite komiskt är de för de är på den sidan jag hittat flera stycken som jag pratar mycket med, och då inte om sex....de är skitkul.....senast igår fick jag ett mail från en tjej där, som jag började prata med, vi lever väldigt likadana liv, väldigt nära varandra och har hittat varann på den här sidan, visst kan livet te sej konstigt ibland? :-)

Får ofta frågan vad jag gör på den sidan när jag inte desperat söker efter en karl att träffa på stört, och jag försöker förklara att man kan faktiskt hitta vettiga människor att prata med där, utan att man behöver titta på kort som föreställer både de ena och de andra, sen finns de ju faktiskt bilder som inte alls är så dumma heller, men de kan jag skriva om en annan dag/natt ;-)

Nåja, var var jag?
Jobbigt de här när man som jag inte kan hålla tråden, skulle inte ens kunna hålla ett rep för jag svävar alltid ut i en massa annat, är precis likadan när jag pratar, jag kan babbla på och så plötsligt kommer jag på att jag totalt glömt vad jag egentligen skulle berätta.....svammelmaja är milt uttryckt...*S*

Jo just ja vänner.....
ja jag ville bara visa att man kan hitta nya bekantskaper på de mest annorlunda ställen, sen om de här personerna fortsätter vara bara bekanta, eller blir kompisar eller kanske tom mycket goda vänner de vet man ju aldrig innan så de är bara att chansa och se om man vinner :-)

Stor kram till alla mina vänner, kompisar och bekanta
och till alla er andra också :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback