5 dar in på de nya året

Så sitter man då här igendå, mitt i natten, och ska se om man kan få ner alla funderingar man har på datorn.

Igår var jag och mina barn  på stan och fikade, sonen funderade nämligen på varför vi inte åt nån tårta på min födelsedag, så då sa jag att vi åker ner och fikar nått gott och firar min födelsedag i efterskott, och vi fick sällskap av min "unga" danskavaljer och hans dotter, de var så trevligt så, och mina barn var jätte nöjda. Efter besöket på stan följde jag dom hem till deras pappa och jag promenerade vidare hemåt i regnet!!!.....japp, regnet, de är väl för sorgligt!!!

Och igår började dom äntligen att måla i "sambons" nya lägenhet, 2 dagar försent, han var i upplösningstillstånd när han varit över till lägenheten och hon som haft den innan han låg där och sov!!!....hon hade fått dispans att sova där tills på onsdag, men på torsdag mitt på dan var hon fortfarande kvar, men då kom hyresvärden och slängde ut henne......så nu har dom äntligen kunnat börja göra iordning den. Så går allt vägen så kan han få börja flytta över sina saker i helgen, och de hoppas jag verkligen, visserligen så har de senaste dagarna funkat bra här hemma, men de är ju dumt att utmana ödet och chansa på att de ska fortsätta gå bra.

Vet inte varför, men jag har tydligen varit stressad de senaste dagarna, jag har inte känt av de på nått annat sätt än att jag får fula "finnar" på kinderna när jag är de, dom "blommar" upp jätte fort, jag känner att de börjar hetta och där är dom.....om jag bara visste varför jag varit de, och är fortfarande? Om de har nått med hans flytt att göra, att de börjar närma sej??...ja, jag vet faktiskt inte....
Tänk hur kroppen kan reagera på olika saker, och hur dumma vi oftast är som inte lyssnar på den, och funderar på vad som är fel. Nej man borde lyssna på kroppens signaler oftare, då skulle man nog klara sej undan mycket.

Kramar e bra, de är jag säker på......
..så...kram på er....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback