Imponerad av en god vän 1

Jag måste berätta att jag är så imponerad av min bästa vän, usch nu kommer hon att bli så mallig, men jag får väl stå ut med de, jag måste bara berätta :-)

Vi har ju känt varann i några år nu, och jag är imponerad av hur hon växt, ja inte i storlek, de fattar väl vem som helst att sånt skriver man inte om de hade varit så, utan hon har växt, hon vågar mycket mera, hon är gladare och mycket mera positiv, visst finns deppardagar där också, men jisses så annorlunda hon blivit!
Hon vågade inte dansa nykter förut, och nu minsann är de tvärtom, hon kastar sej ut på dansgolvet och bjuder upp hejvilt, de är en fröjd att se, och glädjen i hennes ögon när hon buggar, och hon vågar ta ut svängarna, helt underbart att se. Och hon är inte lika rädd att göra bort sej heller, hon bjuder mycket mera på sej själv, så gissa om vi har de kul när vi är ute, frågan är om människorna i vår närhet uppskattar de lika mycket???
Får väl svar på de till helgen, eller hur gumman? ;-)

Du är min allra goaste vän!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback