Inget svar....

Många funderingar snurrar runt, som vanligt, mest är de om min vän som inte varit ärlig mot mej. Jag undrar om jag varit för hård, för jag skickade ett SMS till personen i fråga och skrev att jag inte vill vara med om nån oärlighet för jag har fått nog av det i mitt liv, men än har de inte kommit nått svar. Min kompis, P, säger att nu ligger inte bollen hos mej utan hon tycker att jag ska vänta och se om jag får nåt svar, ja iallafall nån reaktion, så jag gör väl så, situationen är inte sån att jag vill vara tjatig heller.
Kanske borde jag har ringt och sagt de här istället för att skicka SMS, men pga av olika omständigheter så kunde jag inte de då när jag fick reda på de här och jag ville berätta vad jag kände och tyckte på en gång.
Nåja....de löser sej väl.....kommer det inget svar så är väl vår vänskap över då antar jag.....vilket jag skulle bli jätte ledsen över, men jag orkar inte krusa fler gånger......ja de har hänt förr.... :-(
Liten ledsen kram

Kommentarer
Postat av: sanna

jaha men hallå skit i den *sk* vännen.....bollen e hos dej vikken jävla boll....bollar ni tillsammans fram å tebax eller.(jag fattar vad du menar)

gör som jag passar inte skooorna så dra åt helvete.....det är de bästa speciellt sånna som inte kan vara ärliga....grrrr....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback