Känner mej förd bakom ljuset...

Jaha, då sitter man framför skärmen igen då, med huvet fullt av tankar, och just nu ganska deppad.  Tänk att humöret kan växla så, fast den här gången är de inte helt utan anledning, fast den tänker jag inte gå in på nu, mer än att jag känner mej lurad och förd bakom ljuset av en vän, och sånt kan jag inte tåla, har haft min dos av lögner och oärlighet här i livet tycker jag.
Varför är de så svårt för vissa att ärliga, och hur kan man komma med en sån otroligt korkad bortförklaringsom tex...." Jag ville inte säga nått för jag tänkte att du skulle bli arg"....jaha?...och de blir jag inte när jag får reda på sanningen flera veckor efteråt?....nej o nej, då blir jag from som ett lamm och bara älskar personen i fråga ännu mera.....NOT!!!
De sist nämnda är inget som hänt nu, men de är inte allt för längesen.
"Jag vet hur svartsjuk du är så jag berättade inte att jag skulle sova över hos mitt ex".....nähä...å de gör mej inte mera svartsjuk och misstänksam???....PUCKO!!!!

Nåja, så är de, men jag undrar hur man är funtad när man tänker så?.....tror folk verkligen att man klara sej genom livet utan att lögnerna uppdagas?.....kan de verkligen vara så?
ja antagligen, eftersom dom chansar så.....

Skit samma.....
annars så är de väl bra, är ledig 3 nätter nu, ska bli skönt, mina barn kommer imorgon, längtar efter dom, men den här gångern blir de hattigt och konstigt, för jag har tagit på mej att jobba extra några nätter, vill ju gärna ha lite extra slantar, de gråter man ju inte över. Och till helgen är vi ett gäng som åker till Övik på dansmara, de är dans både fredag och lördag mellan kl 19-03, de ska bli så kul....hoppas jag iallafall...vi är 7 eller 8 som ska hyra en stuga och vara där hela helgen och dansa oss trötta.
Och naturligtvis måste jag känna mej som en dålig mamma då, när dom får vara hos sin pappa extra mycket, men så dövar jag samvetet med att jag kommer att ta igen de senare, jag lovar.....
En kvinnas dilemma genom hela livet, detta förbannade dåliga samvete för allt och alla!!!

Så nu har jag rastat klart och ska kila iväg och ta hand om mina tanter och farbröder igen.

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: susanne

jap ja kan bara hålla me dej LÖGNER..är fanimej de värsta jag vet....

man ska bara vräka ur sig sanningen man klarar sig längst på den......DIN polare
syns på tors


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback