Länge sen sist...

Ja, de var ju de, jätte länge sen....
Så mina vänner, och ni andra, vad har jag gjort sen sist då?
Ja, jag har ju tex äntligen lägenheten för mej själv nu, vilken tur att barna var hos mej första veckan jag bodde själv, hade nog blivit lite väl tyst annars. Allt funkar bra med att vara själv, jag känner att jag mår bättre, är mera avslappnad och är gladare, och jag märker de på barna också, dom är också lugnare.
Och en annan häftig sak är att jag har haft så många besök sen jag blev själv, så mycket främmande har jag inte haft på hela tiden när jag var sambo, tyvärr, känner nu hur mycket jag saknat att mina vänner inte varit och hälsat på så ofta. Det är bara min allra goaste vän, P, som varit trogen besökare :-)

Tyvärr kan inte jag och xet träffas utan att bli osams, de spelar ingen roll hur jag än försöker så spricker det alltid, men jag hoppas att de kommer en dag vi kan mötas och hejja på varann och inte känna så här, för nu är de bara hur jobbigt som helst. :-(

Jag har inte alla möbler jag behöver för att möblera min lägenhet, har tex inte nån soffa än i vardagsrummet, utan vi sitter eller ligger på en stor madrass på golvet, men min son sa bara häromdan att jag inte behövde köpa nån soffa, för de var så mysigt att ha madrassen så där, så jag funderar på en liten egen variant av möblering, undrar om man ska ringa "Äntligen hemma" och tipsa om ett uppslag till ett program? ;-)

Har äntligen internet hemma också, som jag saknat de, man får lite abstinens när man inte kan gå in och surfa lite, eller kolla banken, eller Blocket eller andra såna där livsnödvändiga sidor :-)
Iallafall så kan jag ju blogga hemifrån nu, men då tryter fantasin ska ni veta, fast de kanske inte syns med tanke på de jag redan skrivit här...*S*...
Men de konstiga är att de hänt massor med saker sen jag skrev sist, men en del av dom sakerna vet jag inte ens om jag vill berätta om här, och andra skulle jag inte få ner här utan att de skulle bli en roman, sån är jag, så de här får räcka just nu, men jag återkommer när minnet börjar komma tillbaka :-)

Kraaaamis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback