Mina "ungar"

Ja nu sitter jag här mitt i natten och ska se om mina fingrar är med mej, dom känns stela så eventuella stavfel kan komma att förekomma :-)

igår kom mina barn och deras pappa hit, dom hade varit och köpt en blomma till mej och så hade barna ritat teckningar som jag fick i födelsedagspresent, gulligt va?
och håll med om att deras pappa är helt okej också, som gjorde en sån sak, de kan vara hans nya sambos idé för sån är hon, men i vilket fall som helst, visst kan jag vara glad att mitt ex är sån och hans nya också?

Iallafall så när dom kom med presenterna så sa sonen att han ville sova över, ja men självklart, så jag blev med barn här inatt, å de är så mysigt, var ju ett tag sen nu, och jag känner nu hur mycket jag saknat dom. Nu ligger dom här i rummet där jag har datorn, i varsin säng och sover så gott, de snusar så härligt från deras sängar, å jag bara känner hur mycket jag älskar dom.....

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback