Tre dagar in på det nya året....

...och idag fyller jag år!
Ja jisses, ett år äldre på papperet men inte en dag äldre i sinnet.
...eller hur vet man de egentligen?
Jag kanske har varit som en 39-åring i sinnet hela tiden, vad är de som säger att man är på ett visst sätt i sinnet vid en viss ålder?
Jag kan ju säga att jag är både gladare, piggare och mår bättre själsligt nu än vad jag gjorde när jag var 30, och jag kan också ärligt säga att den bästa ålder jag varit i är just den jag är i nu!!!

Kram, och Grattis på mej! :-)

Kommentarer
Postat av: susanne

FYLLER DU ÅR
men va falls? inte säger du nått heller...
om jag fyllde år samma natt som ja jobbar så skulle ja säga ja...*s*
TYP nu får du säga grattis till mej för ja fyller år

******GRATTIS PÅ DIN DAG****************


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback