Äntligen!!

ja ikväll är de änstligen dags för Jannez att spela igen och ni ser ju själva hur ivrig jag är, jag kan ju inte stava ordentligt...*S*
Ja som ni som hängt med i mitt bloggande vet så dog ju en av killarna i Jannez för ett tag sen, å de var osäkert om de andra skulle fortsätta, men till min och många andras stora glädje, så ska dom de :-) och deras första spelning är ikväll....å jag längtar tills jag får se dom där på scenen igen och höra dom spela....och jag, som är så känslosam av mej, kommer säkert att fälla både en och två tårar....
jag vet att de kan vara svårt att förstå....;-)

Som jag skrev förut, lär de säkert bli svårt att dansa för att de kommer att komma så mycket folk, men jag ska packa en picknickkorg så jag kan sitta utanför och fika, eller så dansar jag på parkeringen/fotbollsplan eller på vägen, de ordnar sej alltid, bara jag får höra och se dom :-)

Jag återkommer med en rapport hur de var sen, kanske redan i natt, känner jag mej själv rätt så kan jag inte sova direkt när jag kommer hem iallafall :-)

Ikväll åker jag med han som gillade att åka raggarbil lite "smått"..*S*....så jag får väl sitta bak i hans bil och låta som en V8 så han ska bli nöjd.....fast sitta bak?....motorn brukar ju sitta fram.....*förvirrad*.....de är nog bäst jag bara sitter och är tyst....*S*.....fast vänta nu....jag, tyst......näpp...icke möjligt!! :-)

Nu ska jag äta lite tror jag....
och om några timmar bär de av i raggarbil......jag menar Volvon ;-)

Kram på er allihop

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback