Barn, barnbarn och barnbarnsbarn....

Ja, jag såg ju att bloggen om min spiral väckte en del funderingar, undrar om jag har nått mera som kanske kan dra igång en liten debatt, frågestund, samtalsgrupp eller liknande......hålfotsinlägg....har jag inte....inte heller tupé...
Jag kanske inte ska fundera på vad jag INTE har, utan koncentrera mej på vad jag har...*S*

Kom att tänka på en sak, visst är de bra knäppt vad man kan tänka sej att dela med sej av till andra människor i en blogg, både för vänner som man varit korkad nog att lämna ut adressen till, bekanta som man efter de här kanske aldrig mera kommer att se eller höra av, och så de totalt okända som läser bloggen men inte visar av sej.
och alla får ta del av ens liv med allt från glädje till sorg och däremellan en massa galna funderingar. :-)

Ibland måste jag hejda mej själv och tänka efter vad de egentligen är jag tänker skriva, och om de är nått jag vill dela med mej av till alla.....vissa saker är de nog bäst att bara de närmsta "sörjande" vet...*S*

Idag har jag och barna varit och hälsat på min momma, hon blir alltid lika glad att träffa sitt favvo-barnbarn, dvs jag... ja vadå enda barnbarnet?...tror ni verkligen att de har nån betydelse??....;-)
och så barnbarnsbarnen då, ögonstenarna.....:-)
Jäklars så tur de är att en annan var så seg i starten annars kanske hon hade haft barnbarnsbarnbarn vid de här laget...*S*

Nu sover barnen gott, var nyss in till sonen och höll inte på att kunna hålla mej för skratt, för när jag kom in och skulle försöka lägga han lite mera tillrätta i sängen så han inte ramlar ur, vilket händer ibland, så klappade han helt plötsligt händerna....och jag som naturligtvis inte var beredd på de hoppa ju en halvmeter sen höll jag på att fnissa ihjäl mej.....

Här är min son, som de brukar kunna se ut....:-)

image17

Annat än mamma de här, som ligger så stilla i sängen, rör mej inte ur fläcken....dom säger att man vänder sej visst många gånger per natt, ja andra kanske men inte jag inte.....stilla-som-en-död-sill.... de är jag de :-)

Kramen till er då :-)

Kommentarer
Postat av: P

Vet hur det är med det...att ligga still menar jag :-)
Men det är ju så lättbäddat!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback