Cykeltur

Idag har barna varit hos mej några timmar så vi skulle få chansen att träffas lite innan jag åker till Malung och dom åker på semester till Norrköping. Så vi var ute och cyklade lite, och jag passade på att ta lite kort, var ju ett tag sen jag visade några kort som jag tagit själv, ja förutom mitt kylskåp då :-)

image22

Vi stannade vid bäcken en stund, tänk att de kan vara så kul att leka i vatten, så vi kastade i stora Tussilagoblad, på ena sidan bron för att se när dom kom fram på andra sidan....och naturligtvis så fastnade dom och vi fick kasta sten på dom och försöka få loss dom..... Och dottern klev på stenar för att få loss dom, och blötte naturligtvis ner sej.....men va spelar de för roll?? :-)

image23

image24

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback