Dansat klart :-)

Nu har jag kommit hem från dansen, å de var den bästa dans jag varit på!....
visst, jag dansade inte alla danser som jag brukar, men de var inte heller på de viset de var den bästa dansen, nej de var den bästa dansen för att alla som var där var där för Jannez skull.....och för Rickards skull....alla visade sitt stöd med att applådera jätte mycket.....killarna i bandet fick kramar både före och efter dansen.....vi talade om för dom att vi är glada att dom försöker fortsätta.....

De vart som jag trodde, väldigt mycket folk, men de gjorde ingenting, vi dansade så gott de gick, och gick de inte så stod man och vilade en stund och lyssnade på musiken och tittade på dom andra som dansade :-)

Han, den nya medlemmen Jörgen, gjorde väldigt bra ifrån sej, han är jätte duktig, både på att spela bas och sjunga så han platsar jätte bra. När jag kom in på dansbanan så såg jag Jannez på scenen, han hörde redan till dom....han är Jannez nu :-)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback