Det ljusnar.... :-)

Nu har natten börjat gå mot dag, de har ljusnat avsevärt ute och även humöret har ljusnat, så jag säger ett Stort Tack till en av mina nattliga telefon-"vänner"......Tack för att du lättade upp mitt humör här ute i mörkret, och jag fick mej ett ordentligt gapskratt.....de stämmer nog att man ska vara speciell på ett speciellt sätt för att jobba hos er.... undrar om jag skulle platsa???..... :-)
Med såna arbetskamrater skulle jobbet kännas lätt tror jag.......ser ni vad jag smörar??....jag väntar mej en inbjudan till er nästa "firmafest" nu ;-)

Nu är de inte länge förrän det är hemgång, men innan jag får krypa ner i sängen ska jag cykla ner till X's eller var de Y's lägenhet och vattna blommorna.....jo, jag vet var jag ska vattna blommor, men jag kommer inte ihåg vem som var X och vem som var Y.....strunt samma....jag är blomvattnerska den här veckan för han är på semestertripp. E jag inte snäll så säg??...... :-)

Å vid 7 ska jag ringa och väcka MM (Mack-Mannen, gud så fyndig man är, synd att jag snart glömt de också...*S*), och de är inte första gången jag får i uppdrag att ringa och väcka nån av mina vänner, funderade på om man kanske ska börja jobba svart som väckarklocka???....möjlighet att välja Snooze (stavas de så?) ingår om man så önskar...:-)

Nej nu är de dags för en tur i bilen igen.
Kram och God morgon.....

Kommentarer
Postat av: Nannis

NU har jag mycket att läsa ikapp hos dig!
Roligt att se en bild på dig, man gör sig ju alltid en bild av nån man har kontakt med och min inre bild stämde rätt bra ändå :) *kraaaaaam*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback