E jag inte klok????

Så där ja....nu börjar man komma ut ur de där vacumet.....stavas säkert inte så, men de gör inget för min stavningskontrollant har semester :-).....som mitt huvud bestått av i natt. De gick himla bra att jobba trots starten, som tur är så är de väldigt lugnt första timmen så jag var i fatt redan kl 22, iallafall kroppsligt, mentalt vete fåglarna när de kommer att hända.

Sov till 15.30, så länge brukar jag inte sova, men antagligen tyckte min hjärna att de var bästa att förpassa mej i nått slags koma så jag ev skulle kunna bli normal igen....ja så normal som jag brukar vara....*S*

När jag kom tillbaka till lokalen i morse så kom jag på att de var nog bäst att ta en liiiiten titt och försäkra mej om hur jag jobbar framöver, OM jag kanske tagit på mej nån fler natt, hade liksom liiite på känn att jag gjort de....
Å jo då!!....där stod mitt namn på en natt till......NU PÅ ONSDAG!!!!
Alltså, vad har jag tänkt på??....har jag tänkt alls??.....hade jag hamnat i nått slags "å-va-jag-är-duktig-på-att-jobba-så-varför-inte-jobba-ihjäl-mej-när-jag-ändå-håller-på-för-jag-har-ändå-inget-vettigare-före-mej-stadium"????

De innebär att nu jobbar jag, söndag, måndag, tisdag, och onsdagnatt, jag är ledig torsdagnatt, sen jobbar jag fredag, lördag och söndagnatt!!!!!......
Varför i hela fridens dagar tog jag inte torsdagnatt också, så jag vore säker på att jag kunde dö en smula sen??

Och på måndagmorgon när jag går av, efter sista natten, då ska jag hem, ta mina väskor, hoppa i en bil....som jag tack-och-lov, inte ska köra....och åka till Malung för att dansa i 6 kvällar.....
hmmm??...ja va säger man???...."E jag inte klok?"....
Undrar hur man ser ut och känner sej när man kommer hem??

Tjoooohooooo!!!
de ska kännas att man lever... :-)
Tjing på er....

Kommentarer
Postat av: sanna

HAHAHAHAHAHAHA....vore ja dej så skulle ja nog fan ha tagit torsdag natt oxå när man ändå håller på........grodaaaa
puss

Postat av: P

HAHAHA..jadu du kan väl ändå vänja kroppen nu då med att va vaken inför dansveckan...tänk vad du blir poppis med dina medresenärer när du inte VILL gå och lägga dig utan dansa heeeela natten lång (det där lät som en Ledin-låt) *ler*

2007-07-09 @ 16:48:53
URL: http://janjamts.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback