Fotboll.....å dans....

Ja du Sanna, nu har jag bloggat flera dagar i rad om....fotboll.....de trodde du inte va?....*S*

Jag var faktiskt iväg idag också med barna och tittade, för idag var de finalerna, såg 3 av dom, och jag blir mer och mer imponerad av dessa ungdomar, hur dom kan hantera en boll.....och hur dom kan forma ett lag så bra som dom gör.....
Visst låter jag nästa lite som ett proffs nu??
Apropå proffs, igår såg jag Lars Lagerbäck.....tänker inte förklara vem de är, för vi som förstår oss på den här sporten har ju full koll...;-)

Ikväll ska jag på dans....mitt andra huvudämne de sista dagarna, men ikväll är de inte Jannez, utan Barbados, och jag börjar undra vad jag gett mej in på.....för sist jag var på dom var medelåldern ganska många år lägre än min ålder....jag som precis börjat förstå att jag ska gå på mera "mogen" dans, och nu åker jag på de här....
Men jag skyller på min vän, vi kan kalla honom X idag också....*S*...de var han som fråga om vi skulle åka...och jag nappade...men kan ju alltid ge de en chans :-)
Återkommer väl med en rapport framöver natten.....jag som aldrig har vett att gå och lägga mej...*S*
Lika bra att vänja sej för på måndag börjar jag jobba igen :-)

Funderade lite på de här med växlande väder idag när vi cyklade till fotbollen, igår hade vi shorts och linnen på oss när vi kollade, och idag var de lite tjockare byxor, t-shirt, långärmad tröja, jacka, regnjacka OCH vantar....
ja de är sommar de :-)

Vi hörs om några timmar...
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback