Galen??...igen....japp!!!

Ja, allt ska man behöva göra själv....
Som ni vet så surrar jag med lite olika människor på nätet.....precis som i telefon på nätterna på jobbet...*blink, blink*....och nu har jag själv....eftersom ingen verkar bry sej om min högsta önskan....fixat en ev MC-tur....

Ja nu bidde de ingen HD, där förlitar jag mej på er mina vänner, och ni andra ;-)
men en MC-tur blir de kanske när jag är i Malung....på den här!!!!

image21

Så nu har jag nyss SMSat ägaren och berättat att jag har några saker jag ska göra innan jag dör, och eftersom jag ligger liiite efter med det schemat så måste han lova att köra försiktigt med mej....*S*

Som en del av er vet, så tror min mamma inte att jag är vuxen än, trots mina....harkel.....27 år...harkel, harkel... problemet är väl att jag inte riktigt förstått hur man ska bete sej som vuxen, å då menar jag som en vuxen enligt henne, men jag tror man ska vara urtråkig och sitta hemma och titta på Bingolotto på helgerna och städa varannan dag.....så de skiter jag i!!!!
Iallafall skulle min mamma tvärdö om hon visste vad jag ska göra i Malung, förutom att dansa...*S*

Men som sagt.....HD-turen står fortfarande högst på min önskelista.

Puss på er

Kommentarer
Postat av: P

Det är helt rätt! Vi lever bara en gång så ta tillfället i akt att prova. Du kan väl kolla när du kommer dit om det mullrar runt en HD..kanske kan gå att få en tur där med *ler*

Postat av: Anna Panna

Now we talking! Börjar lika nåt tjejen - en sporthoj ska d vara *skrattar* Vikken snygg dessutom ;) Ska lägga ut en bild ja mä så du får se vad jag åker runt på u helgen *fnissar*
Ja men du skulle tagit en tur i området, kolla efter en grönrandig badenbaden o en oklippt häck, där finns jag - ja inte i häcken men ja, äh du hajjar. Finns alltid kaffe här vettdu ;)
Sköt om dig i helgen nu, åk och njut! *kramis*

2007-07-13 @ 12:52:31
URL: http://nannis.blogg.se
Postat av: Kent

Jag ak messa henne....*skrattar*

2007-07-13 @ 15:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback