Gästbok???

hmmm???.....nu har man fått griller i huvet....va fasen är de för uttryck egentligen??.....P hjälp mej???...*S*

ja iallafall så är de "någon" som skrivit en kommentar på min blogg och frågat varför jag inte har nån gästbok??
och då undrar jag....var ska jag ha den??....på bloggsidan går de inte.....är de hemma jag ska ha en???....ja, de vore kanske en idé.....
men den största frågan av alla....VEM ÄR HAN/HON SOM SKRIVIT KOMMENTAREN??....:-)
Ja de vet ni som känner mej att nyfiken är mitt mellannamn.....ja ibland tom mer än de...*S*

Nåja....jag kanske får reda på vem den mystiska människan är nån gång...

och mer blir de inte just nu.....men återkommer om sisådär en frukost (jag vet den är sen, jag jobbar natt hörni) och en tandborstning.....
ska lägga in några kort jag tagit i natt nämligen.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback