God morgon med en lista :-)


Dagens frukost:
Te och mackor.....snart..

Du har på dig: Jobbarkläderna, tunna byxor och t-shirt

Dagens låt: Ja vad poppade jag på högsta volym i natt då....."Grace kelly" med Mika tex.

Dagens dusch: Var igår...

Dagens frisyr: Frisyr???......ja de var en bra fråga...

Dagens smink: Lika lite som vanligt...

Dagens händelse: Får väl skriva nattens jag då.....en ambulanshämtning

Dagens planer: Slutar om 1,5 timme, sen hem och sova.....sen är de nya tag igen till nattens arbetspass

Dagens vill ha: Lite mera pengar.....

Dagens saknad: Nån....

Dagens drog: Ingen, idag heller....

Dagens tråkigaste: Snart jobb igen....

Dagens finaste: Kissens som flyttat in hos en av "mina" tanter :-)

Dagens önskan: Just nu att få gå hem och sova

Dagens måste: Bara att jobba klart, har inga måsten hemma idag. 

Dagens dricka: Te

Dagens köp: Ingenting än, och de lär knappast bli nått heller.

Dagens mat: Ja jisses, säg de...*S*...nått som frysen kan erbjuda..

Dagens sjuka: Inget vad jag vet....känner mej faktiskt ganska pigg :-)

Dagens kärlek: Ja....där var de tomt :-(

Dagens mående: De är relativt bra....lite deppad bara....men de går över :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback