Hemresan.....*S*

ja nu blir dom allt nervösa.....dom som jag gjorde sällskap med till dansen....för på hemresan så pratade dom här 2, vi kan kalla dom X och Y, om allt möjligt och omöjligt.....Och när jag efter en stund sa att de var ju jätte intressant de dom pratade om för de kunde jag använda i min blogg blev dom tysta och sen försökte Y prata bort mej...eller var de X????....svårt att skilja dom åt ;-)

Iallafall så avhandlades piercingar....
och att döma av de jag hörde så var herrarna inte så himla imponerade över såna, eller så var de bara vad dom sa för att jag lyssnade.... ;-)

Nästa punkt på agendan var viktproblem, de började med att Y fråga om vi andra ville ha en bulle....och för att göra historien lite kortare, så sa JAG att X inte skulle ha nån för han blir så tjock.....kan tilläggas att X inte alls är tjock... snarare tvärtom.... ;-)
Men då startade en diskussion om kolhydrater, långsamma och snabba....förstår inte riktigt de där, hur mäter man hur snabb en kolhydrat är??

En festlig kommentar var när X, som också var chaufför, sa att han "var sugen på ett kex där bak".....
Jag blev ju överlycklig och tänkte att nu så är de äntligen min tur :-)
för jag satt ju alldeles ensam i baksätet......men ack, ack, ack va jag bedrog mej.....de var kexpaketet han var ute efter, å de stod i baksätet bredvid mej.....så roligare än så blev de inte....

 Jo, och sen diskuterade vi relationsproblem.....också intressant att höra 2 killar diskutera, de tillhör ju inte vanligheterna....*S*....och skillnader mellan kön pratade vi också om....å de finns ju "några"..*S*

Kram igen då :-)

Kommentarer
Postat av: P

Stackare..bli brädad av Mariekex..eller var det Ballerina kanske? ;-)

Postat av: X

oh, my good, hur kunde jag missa en sådan chans...ånger ånger...(iaf det var brago)

2007-07-05 @ 10:36:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback