jag behöver hjälp :-)

Fick nästan lite panik nu, pratade med Pia och kom på att de är bara en vecka tills vi åker på semester.... eller semester och semester, vi ska till Malung och dansa.
6 kvällar dans, de innebär att jag måste packa danskläder för 6 kvällar, och hur i hela fridens dagar ska de gå till??...så mycket olika varianter har jag inte...*S*

Å sen kanske man måste ha kläder med att ha på dagtid också.....och allt annat viktigt....dom 3 Pena......pengar, pass (eller inte) och pessar (knappast)....jag vet jag hamnade utanför ämnet nu.....

Ja, får väl göra som jag brukar göra när jag ska åka nånstans, en lista så jag ser att jag får med mej allt, annars sitter jag dom första 15 milen och grubblar över vad jag glömt.....senil??...jag??....äh, inte ett skvatt....bara väldigt ordningssam.....eller inte de heller...

Men jag vet....ni som läser kan väl i kommentaren skriva upp vad NI tycker jag måste komma ihåg att ta med på min Malungsvecka :-)
Vilket lattjo uppdrag, eller hur? :-)

Storkramen på er..


Kommentarer
Postat av: kvigan

*ler*skönt man är lättpackad på såna tillställningar.
nån sa en gång baraa man e me å arschlet e bak så fixar allt sig*S*
hälsa Öje när du far förbi längtar dit emellanåt*L*

2007-07-08 @ 21:19:17
Postat av: P

Anknyter lite till Pena då..
piljetter (på danserna), pensin (så ni tar er dit), p-shirts (blir varmt att dansa) och plugs (örproppar på ren svenska ifall nån i sällskapet snarkar eller annat....)
Kram
P :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback