Japp, jag är galen...*S*

ja de är jag antagligen i mångas ögon, men för tusan de bjuder jag på, jag är jag och duger inte de så....nähä...

Jag har en sida på nått som heter
www.dansbandsdax.se och där huserar en massa såna här dansmusik-galningar som jag, ja tänk de finns fler :-) och där kan man lyssna på dansmusik och maila och chatta, så de är klart man är där och smyger.
Och idag skrev jag på min sida att om nån ska till Malung på dans och vill ta sej en svängom med en glad jämtska,.....ja jag alltså.....så får dom gärna höra av sej, och tänka sej de har några gjort.
En mer än andra.....så nu hoppas jag verkligen inte han bangar och inte vill dansa med mej, för han verkar vara en trevlig prick :-)

Så nu kom tanken, jag kanske ska sätta in en kontaktannons, ja en seriös sån, och se om man får några svar...
"Dansant, 39-åring som trots allt som hänt äslar livet......sen att hon inte kan stava till älska ska man inte bry sej om, de var så längesen hon sa de till nån...*S*.....
Jag börjar om....
"Dansant, 39-åring tjej, som trots allt som hänt älskar livet, söker nån att tycka om och dela livet med,
2 barn följer med i paketet :-)*

Äh, jag struntar i de....tar de i vinter istället...:-)

Kram på er

Kommentarer
Postat av: P

Så klart du är en gammal vän *ler*
Ja bangar han nu när du åker 30 mil för att dansa så är han en fegis!!!
Och han går miste om nåt isåfall :-)

Postat av: Anna Panna

Nu är inte jag så hemma i dansbandsvärlden, men vad jag förstått är såna (som dansar sån daans *s*) beredd att åka hur långt som helst för en danskväll, så jag tror inte du är galen, i af inte ensam om att vara det ;) *skoja*
*kram på re* Du, jag tänkte länka till dig, är det okej för dig det? :)

2007-07-11 @ 11:52:05
URL: http://nannis.blogg.se
Postat av: Anna Panna

*tokskrattar* Ja du, jag skulle också behövt ett par stycken i världshistorien jag med *minns med rest ragg* :D Men hjälpen är nära, dom finns att köpa på lillänget, coop ;) Vid hårfärgerna, där står dom *fniss*
Då länka ja då hörrö ;) *kramis*

2007-07-11 @ 16:00:54
URL: http://nannis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback