Kopparspiral....

ja vad händer inte på nätterna, och vilka intressanta ämnen tas inte upp.....*S*

Surrade lite med Sanna, och vi kom in på ämnet preventivmedel, fråga mej inte hur...fråga Sanna....hon kanske har kollen....*S*
Iallafall så kom vi in på spiraler, och jag som inte får ta eller ha nått i kroppen med hormoner, pga min sjukdom, så finns de ju inte så mycket att välja på mer än en vanlig kopparspiral.....och vad ska hon med en sån till, undrar säkert flera av er, hon är ju SINGEL!!!......ja men hallå!!...de sista som överger människan är ju hoppet......ju!!!
så var lite shyssta nu då... :-)

Iallafall så började vi spåna om gamla hederliga kopparspiraler, och att man kanske kan få in radion med den.... de vore väl käckt, att få in morgonandakten eller Sommarprogrammet med Thore Skogman....MP3 spelare, släng er i väggen!!....*S*....snacka om buktalare.....
Fast kanske lite jobbigt om man mitt i akten får in reprisen på Melodikrysset och man bara måste upp och hämta tidningen för man hör att man löst nått fel.....
Kan ju bli helt fel också om man har en mysig stund på söndagmorgon och helt plötsligt börjar höra klockor som ringer.....Helgmålsringningen.....killen kanske tror de blivit nått fel på hans "klockspel".....
hahaha, där fick jag till de......humorn står på topp så här på natten....

Näe...lägger ner de här nu innan de blir alldeles för sjukt...
Pussar och kramar till er alla.

Kommentarer
Postat av: P

*skrattar*..kan ju också tänka mig om man ligger och har det mysigt och rätt som det är så dyker Sportradion med Lasse Granqvist upp och refererar en hockeymatch...oj oj oj vilket tempo!! ;-)

Postat av: Anna Panna

Tack Marie för kramarna, dom värmde kan jag lova dig! *krma tebax*
Fick mig ett gott skratt här också, jisses, med en sån buktalare är risken stor man förblir singel också! *asg*

2007-07-03 @ 10:18:26
URL: http://nannis.blogg.se
Postat av: sanna panna

JAAAAA......Lasse Granqvist o en hockeymatch på radio ja bara säger de..hur många orgasmer får jag?.......han är bättre än sex irl moahahahahahahahahahahaha...**ligger dubbelvikt o bara skrattar***......
När man hör han kommer jag igång...mums....

2007-07-03 @ 12:48:58
URL: http://raskan99.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback