Lista....igen :-)

Nämn något som gjorde dig glad igår:
Levde fortfarande på glädjen efter dansen till Jannez :-)

Vad gjorde du klockan 8 imorse:
Jag sov....trots att folk försökte ringa och få tag på mej....

Vad gjorde du för 15 min sedan?
Läste Sannas blogg

Det sista du sa högt:
Hej då....

Vad har du druckit idag?
Lättdryck, blåbär-lime

Vad var det senaste du åt?
En halv bulle :-)

Vad var det senaste du köpte?
Hamburgare igår på fotbollen

Vad är det för färg på din ytterdörr?
Vit, typisk lägenhetsdörr

Vad är det för väder hos dig nu?
Molningt, blåser men är ganska varmt

Godaste glassmaken?
Choklad

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Absolut!!....fast jag undrar när JAG kommer att "drabbas"?

Sover du tungt?
Nej de gör jag inte, men jag somnar om lätt

Drömmer du mardrömmar?
De var många år sen nu

Trivs du med ditt jobb?
Ja de gör jag. :-)

Favoritklädsel?
Just nu, linne och korta byxor (vad dom nu kallas)

Favori låt just nu?
Sooner or later med Jannez :-)

Vad ser du om du tittar till höger?
Jag ser skog utanför fönstret., och på fönsterbrädan en liten stereo, dataspel, en hjärtformad lampa, en blomma, och porslinsdockor.

Vad gör dig glad just nu?
Mina vänner :-)

Vad ska du göra härnäst?
Ska äta lite frunch

Höger eller vänsterhänt?
Höger...

Humör just nu?
Väldigt bra...tack vare mina vänner :-)

Favoritgodis?
Basset vingummi

Kläder just nu?
Korta byxor (vet fortfarande inte vad dom kallas) och t-shirt

Sommarplaner?
Böjar jobba igen på måndag kväll.... men ändå nästa vecka åker jag till Malung på dansbandsveckan.....6 kvällar dans!!!!
Sen blir de jobba igen

Hur många kuddar sover du med?
3 stycken

Spelar du något instrument?
har gjort, flöjt och piano

Morgon eller nattmänniska?
Natt.....som tur är med tanke på att jag jobbar natt :-)

Vad är viktigst för dig?
Att mina barn har de bra......och mina vänner....och jag själv såklart

Är du kittlig?
ja ibland...

Snarkar du?
Mina barn påstår de....men jag har inte fått några bevis än...*S*

Stjärntecken?
Stenbock

Äckligaste insekten?
Fästing, har tack och lov inte träffat på nån än, peppar, peppar

Stökigt eller välstädat?
Kan välja nått mitt emellan??...vill gärna ha välstädat, men de spricker oftast....

Längtar du mest efter nu?
Malung och dans i 6 kvällar :-)


Och nu vill jag se er göra listor....
Peter.....känner du dej manad? ;-)


Kommentarer
Postat av: okänd

vfn, äter du ingen frukost??

2007-07-06 @ 13:35:46
Postat av: botte

Varför har du ingen gästbok?

2007-07-14 @ 10:24:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback