Lite bilder :-)

ja vet ni vad, i natt har jag haft med mej kameran på jobbet och tagit lite foton, först tänkte jag ta på alla mina vårdtagare, men så kom jag på att de är kanske lite jobbigt för dom att vakna för att jag står och fotar med blixt och allt, så jag har hållit mej till lite naturbilder.... :-)

Men först.....en bild på nåt jag "dejtar" varje natt jag jobbar....när jag har rast givetvis...

image30

Hörde rykten om att de är ett förslag att vi ska få betala för att sitta i den här massagestolen, 50 kr för 15 minuter!!!!!
Är dom tokiga?? blir de så så tänker inte jag använda den.....de blir ju mycket billigare att leta reda på en karl på nätet, och då kanske han kan laga mat också...

Nåja, till dom andra bilderna...:-)


Soluppgång i backspegeln

image31


De regnade igår

image32



En liten fundering, saknar han dom inte????
....och hur tog han sej hem???
....och blev han förkyld???
image33

image34

Tar med mej kameran i natt också om de skulle dyka upp nått kul.
Apropå kul, funderade på att fota de ungdomar som jag såg vandra/cykla hemåt på morgonkvisten, och tänk, nästan alla, gick med mobilen vid örat.....tänk att folk inte kan hålla sej inne på nätterna och sova..*S*

Kram från en hyfsat pigg Marie

Kommentarer
Postat av: sanna

man får ju inte ta kort på dom ju..vet du väl apan....GRODAN......kram
ja får ja se gästboken ?? vill ju skriva i den ju alla dar hahahaha....

2007-07-14 @ 16:35:13
Postat av: P

Hörde nåt att i Italien så slängde man upp skorna runt en ledning sedan man mist sin oskuld...men det händer nog bara där...*ler*
Den där "dejten" du har, ser riktigt skön ut....

Postat av: P

Ser nu att jag var för trött..blidde lite fel i adressen..*ler*

2007-07-18 @ 13:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback