Malung

Ja, en toppenvecka var de, trodde innan att de kanske skulle bli lite jobbigt att bo 4 st i en husvagn så där.... speciellt när man inte känner varann så jätte väl.....men de funkade så himla bra.
Vi hade alla våra sysslor, jag och Pia skötte disken, som jag skrev tidigare, fast vi egentligen skulle ha häckat framför speglarna eller i solstolen...*S*
Och "kocken" skötte sej utmärkt, så jätte god mat.....och vaktmästarn.....ja han kunde sitt jobb han, han skulle va anstäld på kommunen han så kanske de blev nått gjort där också......ja, han läser bloggen så jag måste ju skryta över han ;-)

Hur de gick att sova??
ja men hur bra som helst.....problemet var väl att de blev så lite sömn emellanåt...*S*....de var ju så mycket man skulle hinna, och som man vill göra, och så mycket som skulle pratas om och avhandlas....
för att inte tala om nattfikat......dagens viktigaste mål :-)
ja nätterna var onödigt korta tycker jag :-)

Tänk när jag kom hem och ställde mej på vågen, och trodde i min enfald att jag skulle ha gått ner i vikt när jag dansat i 6 kvällar.....plus varit ute och promenerat på dagarna......men icke!!!....jag hade gått upp nästan 3 kg....
förbannade kock!!!  ;-)

Apropå promenerat, en dag var vi och gick runt och kollade på fina bilar....tänkte köpa med mej nån av dom hem :-)

image45


image46

image47

oooops....den sista ville jag INTE ha med mej hem.....fast min momma kanske skulle bli glad om hon fick han i present....de är ju Sten Nilsson i Sten & Stanley :-)

Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback