Nattligt besök...

Jo visst....fniss.....men de tar vi sen.....börjar med rapport från dansen. :-)

De var faktiskt jätte kul på dansen, visst hade jag lite rätt i mina funderingar innan, att medelåldern skulle vara ganska låg, men de var faktiskt en hel del i min ålder där ockås...och även äldre.
jag tog ialalfall de osäkra före det osäkra och såg till att dansa med pojkar/karlar i blandad ålder, så jag bjöd upp den absolut yngsta där, 13 år, och den säkert äldsta, han såg ut att vara 60+.....då kan ju ingen komma och säga att man är enkelspårig...*S*
Kan tilläggas att han som är 13 år är med i samma buggklubb som jag och så vi har faktiskt buggat förr....så ni inte tror jag har blivit alldeles tokig...*S*

Det var ju Barbados som spelade igår, inget band som jag direkt jublar över, men dom är helt okej, blev bara lite orolig för deras sångare blir yngre och yngre för varje gång dom byter, så nu får dom inte byta fler gånger för då måste dom ner i mellanstadienivå, ja men kolla själva så får ni se......
pojkspoling...*S*
De är han i mitten.....å jisses, såg precis att han är född -87, samma år som jag gick ut gymnasiet....fast han ser inte ut som 20 en gång....*S*
Vad skrev jag nu???...inte är de 20 år sen jag gick ut gymnasiet???.....suck....

När dansen var slut så hade jag fått ett SMS från en mycket god vän :-)....
undrar vad jag ska kalla han?, X och Y är ju upptagna...vi kan kalla han för TK, som i Total Knäppgök....;-)
iallafall så stod de nått om när de var fika, och jag som är så nyfiken ringde ju upp, och ett, tu, tre så hade jag på nått vis lyckats få 3 karlar som skulle komma på besök efter dansen och bjuda på varma mackor....ja fråga mej inte hur de gick till.....hann knappt med själv....

Så jag hann hem och sen var dom där, med en kasse från Statoil, och så småningom fick jag smaka på några av de absolut godaste varma mackorna jag ätit!!.....jäklars, de trodde jag inte om han....:-)
Och inte nog med de, jag fick magknip också....inte pga mackorna men däremot av att jag skrattade så mycket...
om TK är galen så var hans kompisar inte ett dugg bättre....
Så ett bättre avslut på en bra danskväll kan jag inte tänka mej.....
eller jo, men de ska vi inte prata om här, å de lär ju knappast hända på 100 år......*S*

Iallafall så hoppas jag mina grannar sov gott den tiden, annars vågar man väl knappt gå ut medan de är ljust längre...*S*

Pussis på er

Kommentarer
Postat av: Pege

Hej,
Jo men lite bättre var vi väl...:)

2007-07-08 @ 16:48:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback