"Pinnbarn" :-)

Så har ännu en dag lagts till handlingarna.....och vad har vi gjort idag då?....inte så mycket speciellt alls faktiskt...
Jag har väl pysslat med de vanliga plockandet och diskandet....och lite tvätt....de där fantastiskt roliga som jag brukar sysselsätta mej med ibland.....när jag måste.

Igår var jag och mina barn till Björkbackaparken, en oas i stan, inte för att vår fina stad behöver oaser, för den är så liten och mysig ändå, men den här parken var iallafall vädigt härlig, med lekpark, gräsmatta att lägga ut filten på och ett fik, allt som krävs av en park på sommaren :-)

De var dottern som tjatat att vi skulle åka dit, för hon har varit där med sin klass, så vi gjorde oss som sagt en utflykt dit igår, med medtaget fika :-)

Barnen lekte och hade de skoj, de måste vara en av jordens bästa uppfinningar, de här med lekparker.

Här har vi "pinnbarn".......ja ni har väl hört talas om pinnbröd eller??  ;-)

image15


Och medan barnen lekte så satt jag i solen och hade de bara så skönt....
De här är väl livet de :-)

image16


Apropå nått helt annat....är de nån som kan reglerna för "Arga leken"??
Får man prata?......le??....göra grimaser??....får man röra varann??....och vad avgör om man vunnit??

Puss och kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback