Rapport från natten

Ja, nu har jag snart klarat av den här natten också, den har flutit på bra, fast i natt har jag inte haft tillfälle att sitta ner nästan nånting för de har larmat ganska mycket, tack och lov inga allvarliga larm men ändå.
Fast i natt behövde jag larmen, eller rättare sagt jag behövde dom på larmcentralen, jag mår bra av att prata med dom, även om de bara blir korta samtal så gör dom mej glada, de är ju nästan bara dom jag pratar med på nätterna.

De är roligt med våran "relation", jag pratar med dom varje natt jag jobbar och vissa av dom har jag fått en speciell kontakt med, men jag har aldrig sett dom.....jo en har jag faktiskt träffat, vi har fikat :-).... men jag har fått en bild av hur dom ser ut, på ett ungefär alltså.
Som hon jag pratade med i natt, hon är jag säker på är ganska lång, har kort mellanblont rakt hår, inga glasögon, ganska smal, så gissa om de vore kul att träffa henne nån gång :-)

Så varför behövde jag deras samtal i natt?
Jo de känns som om jag är i en svacka nu, jag har hela eftermiddan igår och i natt känt mej deppig, och Nej, jag vet inte varför....jag har ju såna perioder ibland, men som jag skrivit tidigare, dom är tack och lov inte speciellt långa nu för tiden och kommer inte så ofta, men dom kan likväl vara jobbiga.

Och när jag är i en sån här period så känns allt så jobbigt, och i natt har jag känt mej så ensam.....jag menar, ensam i mitt liv.....Jag skulle också vilja ha nån att umgås med därhemma, nån att prata med vid matbordet.....att sitta och titta på TV med......gå på promenader med....nån att få närhet av....
Ja, jag saknar nån att dela mitt liv med...

Får väl sätta in en kontaktannons, men den lär ju bli så negativ så ingen skulle svara på den....*S*
jag får vänta tills de kommer en mera positiv dag innan jag börjar fundera på nått sånt...

Kram till er


Kommentarer
Postat av: Feb

En lång och varm kram till dig

2007-07-10 @ 09:16:14
Postat av: Anna Panna

Skrattade när jag läste ditt inlägg om gorillan i min blogg, vi verkar ha samma sjuka humor du och jag ;)
Tråkigt att läsa att du är lite deppig nu. ´Därför vill jag ge dig en stor *kram* och säga att du är inte ensam ändå :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback