Tyyyyyyst....

Ja nu blir de tyst från mej i några dagar, ja rättare sagt tills på söndag......för då ska jag väl vara hemma igen, OM jag inte hittat mina drömmars prins och han tagit med mej på en kryssning till Karibien, och sedan tagit med mej till sitt gamla slott i Skottland med massor med mark och många hästar...där jag kan rida runt i skogen hela dagarna när jag inte är med min prins på hans resor jorden runt i hans privata plan.....till hans hus i .....
Äh, vi hörs på söndag.....

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Peter

Öhh..var du vaken när du skrev det där???

Postat av: kvigan

hmm undrar sa flundran om gäddan e en fisk*S*
honhamnade nog i skottland å de är inte att förakta*S*

2007-07-23 @ 21:03:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback