Utmaning :-)

Tre saker jag inte förstår mig på:
1. Med risk att låte bitter.....karlar ;-)
2. Människor som medvetet är elaka.
3. politiker


Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet
jag sitter vid:
1. en mattebok
2. tuschpennor
3. Nisse (de är sonens snuttefilt)   bör tilläggas att jag har datorn i dotterns rum :-)

Tre saker jag gör just nu:
1. Bloggar
2. SMSar
3. Viftar med tårna

Tre saker jag vill göra innan jag dör:
1. Åka HD!!!!.....de har varit en dröm sedan jag var liten.....så nu mina vänner vet ni vad ni kan göra för mej :-)
    och de gör absolut ingenting om jag "måste" göra de flera gånger :-)
2. ojojoj.....nästa vet bara mina bästa vänner.....men de kan jag inte skriva här....*S*
3. Tala om för alla mina nära och kära att jag älskar dom


Tre saker jag kan:
1. Va en bra mamma
2. Dansa
3. Väva trasmattor


Tre saker jag inte kan:
1. Leva utan barnen
2. Köra MC
3. Meka med bilen


Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:
1. Din kropp
2. Din intuition
3. och dina vänner (oftast)


Tre saker jag skulle vilja lära mig:
1. Köra MC
2. Förbättra mitt tålamod
3. Lindy Hop


Tre favoriträtter:
1. Paltbröd med fläsk
2. Taco
3. Mommas potatisbullar

Tre saker du skulle vilja veta

1. Om allt verkligen kommer att ordna sej??
2. Vilka människor man kan lita på??
3. Hur man vinner massor med pengar??


dem som jag vill utmana:
Peter
Sanna (fast du har ju redan gjort den)
sen dom andra som jag vet läser min blogg, bloggar inte själva...men ni kan ju skicka ett mail med era svar :-)

Stor söndagskram på er :-)


Kommentarer
Postat av: sanna panna

japp jag vet ja innan du dör så vill du.....xxxxx...
weeee.....kram

Postat av: Anna Panna

Hej hopp! HD har jag ingen, men en rejäl sporthoj kan jag kanske ordna fram *skrattar* ;)

2007-07-02 @ 00:10:06
URL: http://nannis.blogg.se
Postat av: P

My lips are sealed! *smile*

2007-07-02 @ 08:37:42
URL: http://janjamts.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback