wow.....vilket uppvaknande....

Ja, nej de var inget positivt i det uppvaknandet alls.....
låg i godan ro och sov. (eller kanske i grodan ro, Sanna...*S*)..
och hade intalat mej att komma ihåg mina drömmar när jag vaknade.....MEN så började dörrklockan ringa hysteriskt.....och inte nog med de, brevinkastet öppnades och några barn tjoade....och jag fattade ingenting...kände inte ens igen mina egna barns röster.....Är de illa då???

Å vad ville barna???....dom cyklade hit för att säga åt mej att ringa deras pappa om soffan han ville hämta idag....
eeeh??...jaha??.....funkar inte hans telefon utåt tro??...*S*.....nåja, jag tog mej upp och nu sitter jag här....soffan är hämtad och jag börjar få upp ögonen....

Har läst lite bloggar, har några favvisar jag måste läsa varje dag.....några som jag känner väl, och några jag inte känner alls egentligen....De finns många som bloggar om mode och sånt, men de intresserar mej inte de minsta, de vet mina vänner....*S*.....nej jag vill läsa om liv och tankar, de är mycket intressantare..

Själv skrev jag ju häromdan om dom jag pratar med på nätterna när jag jobbar, och jag hade ju beskrivit hur jag tror en av tjejerna ser ut......kan säga att jag hade tydligen inte många rätt där.....så nu måste jag radera den gamla bilden och lägga in en ny...*S*.....och sen ska jag kanske hålla snattran om hur jag tror dom andra ser ut...*S*
för övertala nån av dom att smygfota dom andra.....och skicka till mej...:-)

Nähäpp......tro vet om man ska gå och ta en titt i kylen och se vad som kan tänkas erbjudas idag....

image20

Japp, roligare än så var de inte....
och som nu kanske vän av ordning ser så ligger de en ciderflaska längst in på en hylla, och jag är nykterist....hur går detta ihop undrar ni??
De är Pias...hon lämnade den här för så länge sen så datumet har säkert gått ut....hon lämade den till nsäta gång hon skulla komma....så då förstår ni hur ofta hon är här nu....*S*
Och flaskan längst ner är alkoholfri jordgubbsnånting....*S*

Får nog glo i frysen också, men de får inte ni...
Kram på er

Kommentarer
Postat av: :o)

Hmmm.... Har jag inte varit till dig sen den hamnade där???... Bara undra....*L* Kan ju ge den till någon bättre behövande.. ;o)
Nu e d bara 4dagar kvar!!.. Du kan ju ta med den då... Om du tycker den ligger å tar plats.. ;o) Kramizzzar

2007-07-12 @ 08:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback