5 veckor....

...sen jag jobbade, och i natt börjar jag igen. Kan säga att de känns lite gruvsamt, men ändå helt okej, tror de är vädret och att de är sommar som gör att de känns ganska lätt att åka och jobba, de är ju ljust nätterna igenom.
Och till helgen är det midsommar, och jag ska jobba då med, men de gör mej inget, ska faktiskt bli ganska mysigt att åka runt på midsommaraftonskvällen och natten och se när folk sitter ute och grillar och har de mysigt, så jag hoppas verkligen att de blir fint väder till helgen också :-)

Enda problemet med att jobba i midsommar, var ska jag stoppa blommorna???
Ja men blommorna......dom man ska lägga under kudden när man ska sova, så man drömmer om sin tilltänkta...
Jag ska ju visserligen inte sova, men kan man inte göra på nått annat sätt?
Jag menar, om jag dagdrömmer, eller i mitt fall då, nattdrömmer när jag åker i bilen eller sitter och fikar.....men ska man sitta på blommorna då???
Jag vill ju ha samma chans som alla som får sova och drömma om mannen i deras liv.....ja den blivande då....fast jag jobbar.
Ja ja, får väl se hur jag ska lösa de där... :-)

Jag får väl återkomma och berätta om jag lyckades lösa de hela, och om jag fått "se" min tilltänkte :-)

En stor, varm sommarkram till er alla :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback