Bitter.....

Jag har skrivit om de förut och nu tar jag upp de igen, för nu är de så påtagligt.....

Som 39-årig ensamstående 2-barns mamma så känns de inte så lätt att bli annat än just ensamstående.....
Vadå?....Låter jag bitter??.....men de var då alls inte meningen.....Klart jag är bitter....men de går över, som allt annat.....

Om man träffar en kille/man UTAN barn så finns funderingarna på om han nån gång vill ha egna barn, för jag varken kan eller vill ha fler, och sen är de helt krasst så att dom som inte har barn kan inte föreställa sej hur de är att ha barn. De är inte elakt menat på nått sätt, men de är ju bara så....

Om man då kanske träffar en man som faktiskt har barn, så man tror att NU ska de nog funka, han vet ju hur de är att ha barn......då visar de sej att mina barn är för små.....han vill inte börja om..... :-(

Hädanefter ska jag ha en t-shirt med trycket......."2 barn medföljer i ryggsäcken, tillsammans med diverse annat.....OBS!...barnen är INTE giftasvuxna än på några år!!"

Jodå, de kommer att gå över....

Kram

Kommentarer
Postat av: sanna panna

????
hmmm va falls? de känns mer som du har träffat nån ju eftersom du skriver sådär.....hmmmmm


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback