Blommor under kudden....

....kunde jag ju inte ha inatt eftersom jag jobbade, och att ha dom under rumpan när jag är ute och kör bil kändes inte riktigt rätt heller....

Fick tipset av en av tjejerna som jobbade på larmcentralen inatt att jag kunde ju ut och pussa grodor istället, så kanske jag hittade min prins.....men då hörde jag den andra tjejen i bakgrunden, hon rekomenderade de inte, för hon hade gjort de när hon var liten och den grodan hade kissat på henne.....så de får också vara....
Får väl hoppas att prinsen med stort P hittar mej nån gång iallafall, och då är han så välkommen så :-)

Läste Sannas blogg, och de var lite PRO-varning där såg jag, hon tyckte själv hon lät gammal när hon kommenterade hur vacker en regnbåge kan vara, men då ska ni få höra vad jag gjorde igår.... :-)
Jag var och tittade på, och fotograferade, Guckusko och Brunkulla, den sistanämnda är Jämtlands landskapsblomma :-)
De var mitt Midsommarnöje de :-)
Och inte nog med de, jag funderar på att köpa mej en bok "Vår flora i färg", eller nått liknande :-)

Kram på er :-)

Kommentarer
Postat av: sanna panna

hahahahahahaha jaaa PRO ja de va fan de rätta ordet....o du då? du e inte bättre själver..
Man kanske blir såhär(jag) när man bor på landet...
väntar ju besök ju.....apan..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback