Dagens frågor :-)

Hittade en rolig lista, som jag tvunget måste kopiera och göra till min egen.....såklart :-)


Dagens väder: Växlande molninghet brukar väl vädergubbarna kalla de här....

Dagens fix: Plockat undan lite....och tvättat....

Dagens motion: Promenaden från bilen till badhusparkens lekplats, sen vidare till glasskiosken, sedan tillbaka till lekplatsen och sedan till bilen....och inte att förglömma, till McDonalds och tillbaka :-)

Dagens fråga: Var i hela fridens dagar har jag sett han förut??....och varför har vi pratat med varann???

Dagens hälsa på: Jag hälsade på en bekant på stan, och hon hälsade tillbaka :-)

Dagens bok: Idag har jag inte läst nån bok alls, men ÖP blev de till frukosten.

Dagens mejl: Fick från Christer, han som lämnat mej och flyttat till Australien :-(

Dagens post: Jaha?....några brev som vidarebefodrats från farfar.....jo, och så var Jehovas och stoppade in nått i brevlådan......hann tyvärr inte läsa vad innan det hoppade ner i papperskorgen, alldeles av sej själv :-)

Dagens middag: Men nej.....måste man vara ärlig nu???....McDonalds, och en Grilled Chicken nånting....*S*

Dagens samtal: Mitt dagliga samtal med Pia :-)....eller rättare sagt ett av dagens samtal....:-)

Dagens låt: Jag vet faktiskt inte......de skulle vara "Jungfru, jungfru, jungfru, jungfru skär, här är karusellen som ska gå till kvällen".....som några föräldrar sjöng när de snurrade den där "snurrmojängen" i Badhusparken, med sitt och mina barn i, medan jag satt bredvid och tittade på nått annat för att inte börja må illa....*S*

Slut på listan :-)


Tillbaka till dagens fråga.....
Han som sjöng så glatt för sitt barn (och alla andra som vill lyssna) nere i lekparken....han gör mej förbryllad...
För jag vet att jag träffat han nånstans....och pratat med han....men var, när och varför har jag inte den blekaste aning om, och sånt där retar mej så in i norden......kunde ju inte tänka på nått annat, hatar när jag inte kan lösa såna där mysterium.....
Och när vi kom på McDonalds och jag äntligen slutat grubbla.....ja men vilka står där då??...jo familjen från lekparken, och jag kunde börja fundera igen.....Jippie!!!

Hade ju inte kameran med heller, annars kunde jag smygfotat och lagt ut här så kanske nån av er, kära läsare, kunde ha hjälpt mej ;-)
Men nu lär de förbli ett mysterium...*S*

Kramen på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback