Jannez fortsätter :-)

Ja dom har beslutat sej att göra ett försök och fortsätta spela, Jannez, mitt favoritdansband, så jag är så himla glad, kan erkänna att glädjetårarna rann igår när jag fick reda på de.......nej jag förstår att du inte fattar ett dugg Sanna....*S*

Dom har tagit in en ny basist, Jörgen Sandström, eller ny och ny, han har också hållit på några år och spelat, men inte så mycket ute på dans på sista tiden, men nu blir de på allvar igen för han också, och den första spelningen blir i Hällesjö......och gissa vem som kommer att vara där?...ja de är helt klart en massa människor som kommer att vara där, och däribland jag.. :-)
Och de är redan nästa onsdag......å som jag längtar :-)

Jag antar att de kommer att bli stört omöjligt att dansa på den lilla dansbanan pga allt folk som kommer att vara där, men vem bryr sej.....man får väl dansa ute på vägen eller fotbollsplan då.....huvudsaken jag får vara där :-)

Kramisar

Kommentarer
Postat av: sanna panna

jo fan jag fattar:) att de e jannez....vikka e de?
dansband?.....hihi puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback