McDonalds

Ja, nu har man varit iväg och fått i sej en måltid med innehåll från hela kostcirkeln.....kan man ju iallafall inbilla sej när man tuggat i sej den tunna skivan tomat som låg mitt bland dressingen på hamburgaren :-)

Men vadå?
Barna gillar MackeDonken, främst för leksaken och lekparken, och jag tycker det är skönt att sedan vi ätit bara sitta kvar och ta de lugnt och titta på folk medan barna leker, dottern hade med sej sin bästa kompis, tillika namne, idag, så dom hade så kul så.
Och jag hade med en god vän så stunden på Donken gick så fort så.....

Tänk att man kan prata om så mycket ointressant på så kort tid...*S*
Kan tilläggas i protokollet att de var samma människa som jag pratade med fler timmar i natt.....
Vi kom fram till, sedan vi studerat människorna på de fashionabla matstället, att folk måste ha förstått att vi INTE är ett par......för vi var de enda som skrattade och hade kul.....visserligen på andras bekostnad....förlåt oss våra synder.....
När vi tittade oss omkring såg vi mest sammanbitna mammor och pappor som mest verkade irriterade på varandra och säkert åkt dit för att äta för dom var för trötta att laga nått hemma....
Men de mest utmärkande var en dam, som var så ihopsnörpt i munnen att ingen av oss trodde hon lett på läääänge.....och inte log hon mot maken heller när han kom med maten....jag undrar om inte mungiprona fastnat i "down-läge"......måtte jag aldrig bli sån...
Nej framför skrattrynkor runt ögonen istället!!!.....såna har jag ingenting emot att se när jag tittar mej i spegeln.

Puss och kram....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback