Mens.....

....ja de är väl ett intressant ämne så här på lördagmorgon....eller nåja förmiddag då.....
Funderade lite igår när jag skulle lägga mej och gjorde ett sista besök i badrummet, att fy fan va pengar denna förb....mens har kostat mej.....

Och de är ju inte bara pengar.....humöret tex är ju på topp dagarna innan.....Yeah man!!!!....Jo tjena....glöm de!!!...
man är som en jävla morrhoppa.....sur och grinig.....och 2 dagar innan.....japp, precis 2 dagar innan då gråter jag åt vad som helst....och helst hela tiden.....de kan vara nyheterna på TV....att disken fortfarande ligger kvar (som om den skulle försvinna nånstans) eller att frisyren inte blir som jag vill......egentligen så behöver jag ingen anledning att gråta, tårarna kan bara börja rinna ändå......

Och så känner man sej ju så himla fräsch......NOT!!....man känner sej fet, ful, hängig, glåmig, rynkig....inga kläder sitter bra dom här dagarna (ännu en anledning till att gråta) för magen är som en spärrballong, eller som Pia sa, en spermaballong.....*S*...

Nåja.....de är ju bara var 4:e vecka......och 1 vecka i stöten....så de är ju inte jämt....
och de håller ju inte på HELA livet....bara från de jag var 13 år och antagligen tills jag fyller 74....ja varför inte, varför skulle jag ha de enkelt så de slutar tidigare??
Låter jag bitter, grinig och sur??
JA MEN VA FAAAN!!!!....JAG HAR JU MENS!!!!

KRAM PÅ ER FÖR HELV.....;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback