Mulet och trist....

Japp, precis så ser de ut utanför fönstret, och inte är de speciellt varmt heller, men de är de här som är Norrländsk sommar, eller förlåt.....Jämtländsk sommar menar jag såklart, eftersom Norrland sträcker sej ju "några mil" åt vardera hållet.

Va härligt de är nu när barnen börjar bli större, dottern kom in till mej när jag sov och frågade om de var okej att hon gjorde frukost åt sej själv och lillebror.....ja men visst, absolut, sa jag och somnade om en liten stund, tycker inte de var så längesen som de skulle vara välling mest dygnet runt...*S*
Tiden går så fort....

Men de värsta är väl att de säger väl bara "poff" så äter dom inte frukost hemma längre, för dom har sovit hos sina respektive pojk- och flickvänner, eller man ligger klarvaken till fram på småtimmarna när dom kommer hem, eller när man kliver upp och hittar en hel hög ungdomar vid frukostbordet som håller på att hjälpas åt att äta en ur huset...*S*

Nåja.....de har säkert sin charm de också.....men nu är dom fortfarande små, fast ändå inte.....
jag tror dom är i sin bästa ålder, precis som deras mamma ;-)

God förmiddagskram på er :-)

Kommentarer
Postat av: P

Njut av de åldrar de har, varje ålder har sin charm som sagt och även sina egenheter.
Att mamman är i sin bästa ålder...det vet vi ju redan *S*

Postat av: Anna Panna

Nej, men Marie, bor vi typ grannars?! Häftigt! Annars måste Kettman varit ute på rejäl långpromis *skrattar* Ja visst e han för go den åsnan!!?! :D

2007-06-29 @ 09:18:16
URL: http://nannis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback