Nagellack...

Nej, nu ska ni inte tro att de ska bli nån smink och modeblogg de här, men jag har chockat kroppen med att måla naglarna, har ju fått lite färg på händerna........solbränna menar jag.......och då gör de sej snyggt med lite nagellack tänkte jag.
Så jag letade fram en liten flaska med nagellack, och jag kan säga att de var nog jätte längesen jag använde den för jag fick bryta mej in i den.....och de tog tid....men skam den som ger sej....och de fick den.....ge sej alltså :-)
Så nu är mina naglar så fina :-)

När jag var yngre så hade jag alltid jätte långa naglar och då målade jag dom knallröda, de var nog mest för att folk skulle lägga märke till dom, och de hade dom visst gjort en del :-)

En del kanske tycker att de borde vara opraktiskt med långa naglar, men jag har hittat några bra användningsområden för dom, ett exempel är när man fiskar, dom är utmärkta att använda när man ska rensa fisken, man kommer åt så bra med långa naglar.....man får bort allt i fiskens buk :-)

Nåja, nog om detta, ska ge mej ut i verkligheten nu.
Kram på er.

Kommentarer
Postat av: Nina

kika förbi.. =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback